Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tinzi - som Lommila skriver så känns det säkert klarare imorg. Och solklart att den går att korta utan problem, hur man än gör! Och du passar så himla fint i den!
Tinzi - som Lommila skriver så känns det säkert klarare imorg. Och solklart att den går att korta utan problem, hur man än gör! Och du passar så himla fint i den!
Mm, du skulle ju komma o bo här... Du får nog plats under soffan. Och ja, visst kan man leva livet om man väljer en etta. Men inte i sthlm så då får du nog byta stad!
Har hängt i tråden ett tag lite osynlig och läst allt ni skriver.... En smygare alltså
Vi gifter oss den 1/6 2013 och har inte planerat ngt... Eller jag har men sambon vet inte om han vill göra det "bara vi" eller med lite folk. Jag har väntat läääänge på det här så är ganska kompromiss vänlig om man säger så. Fast självklart så hoppas jag på ett lite större.
Har en kompis som beställde klänningar härifrån www.dailymoda.com som blev jätte fina. Så eventuellt blir det därifrån. Ska bara gå ner 20-25 kg först men sen ska det beställas. Men hur f-n bestämmer man sig? Antar jag måste prova lite hur modellerna sitter först. Så bara att börja kämpa med vikten...
Sommarbrud - Mm, har du rätt i, under soffan blir ju knepigt. Garderoben då? För sen är gästutrymmena nämnligen slut!
Daniiel - Haha, du ser! Genast växte lyan... Förut kunde vi knappt spara nåt heller, nu får vi liksom räkna om vår budget gång på gång och säger "noo!". Men "joo!". Så vi står ut, hehe! "Tänk handpenning, handpenning, handpenning" typ... Vi har en cocker spaniel på 3,5 år. Ni då?
DD - Tröstkram och natti!
Och cockrar är bara sockersöta på utsidan. Hon tycker hon är större än stor och grymt envis och dominant. Vår förra hund var en bitsk terrier. Det tog henne 2 dagar som 8-veckors valp att samla ihop alla hans ben och leksaker och göra dem till sina. De drog i leksakerna med tänderna båda två åt varsitt håll medan han vrålmorrade. Hon bara la sig platt på magen och gjorde stora puppy-eyes och släppte INTE. Till slut gav han upp och släppte... Så det lilla "sockersöta" fluffet handskas vi med varje dag!
Vi hade en sån bullterrier på valpkursen på bruksan. Den var inte lätt, de fick specialhjälp av ledarna. Men de ägarna var nog inga hundmännikor alls...