Jenkan81 skrev 2011-04-04 20:24:19 följande:
Tack så mycket!!! Jag hittade ett kort på internet och jag mailade Milly och frågade om de kunde göra den, och det kunde dem göra... Så på den vägen är det. Gick snabbt. Tog bara 5 veckor från beställning tills den kom till dörren :)
Jag ska absolut prova med ringar. Jag vill ju kunna röra mig hyfsat på kvällen då jag ska dansa...
Sitter och kollar på andra klänningar nu... FUnderar på att kanske byta då dansen börjar men jag vet att en del ogillar detta...
Vad tycker ni om denna klänning?
Aha.
De har den i sitt eget sortiment oxå så det var nog tack vare det som det gick snabbt, 5 veckor var ju verkligen som blixten. Men vet inte om de har den bland de klänningar de visar på sin vanliga sida. Jättefin är den, verkligen!
Den där var väldigt fin. Är mkt svag för såna tyllkjolar.. Men urringningen på den såg lite läskig ut, tror du den skulle sitta bra? Fast beror nog på vilken byst man har förstås...
Har oxå tittat på andra klänningar nu när jag pajat min sidenklänning med måttangivelserna. Har hittat en enzoani (helt klart inspirerad av sommarbrud
) som jag vill vill vill ha... Men borde inte!