• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Miceme skrev 2011-05-04 19:19:40 följande:

Å vaad har vi sagt om länkar Miceme.. VA VA VA ..- haha
  • Humlan66

Åhhhh nu vill jag oxå ha min klänning.. snyft, men jag får väl vänta några veckor till antar jag
    men jag ska fråga efter mina skor igen tror jag hihi, ligga på lite
    Det skulle ju vatr leveransdag idag på dom egentligen

• Humlan66

Åhh vad man får saker gjort när man lämnar Datorn en stund fniss

Nu har jag vart på shoppingrunda och fått ihop saker så toakorgen nästan är klar. Och hittat fuschia + svarta pappersrullar till borden.. fast vi måste räkna ut hur mkt det behövs ifall jag behöver köpa mera
    Sen har jag köpt diamantnålar som jag ska ha i brudbuketten

Tänk idag när jag frågade hur mkt en brudbukett skulle kosta på blomsterlandet ( kände mig lat o tänkte att det skulle va skönt att slippa binda själv ) så skulle det gå på 1500 ca och tjejen där prata på att Jooo men att binda en brudbukket är inte bara och bla bla bla bla.. till slut avbröt jag henne och sa att jag vet hur det går till att
    binda en bukett- har jobbat med det här jag med.. va tyst hon blev LOL

Nää man får väl binda buketten sjäv dårå iaf , arbetskostnaden spar jag ju in iaf för blommorna kostar ju iaf

Snart ska jag kolla på Glamoour.. evighetsåpan på Tv

• Humlan66

@ 1700tal..

Vi ska ha 3 dukar på bordet , men bara kanten kommer att synas.. först svart, sen lila, och sist Fuchia
     så Fuschian syns ju helt då, men bara kanten av dom andra.. tror det blir snyggt, men ska göra en provdukning sanrt för att testa

• Humlan66

@ 1700 tal

Nej det va pappersdukar jag hittade idag , det va på Ica Maxi föressten
    ska dit imorrn igen och köpa en rulle Fuschia.Svart är lättare att hitta

Ska sätta igång nu å leta servetter billigt .. personliga då
    Dom kommer att gå i Lavendel och Fuschia.
    Jag bara drömmer om den dagen är alt är klaaart

• Humlan66

Tjenare tjejer

Nu har jag satt mig vid datorn en liten stund, lixom tagit en cappuchino paus från allt sy

Sytt bordkjolar till honnörsbordet idag och ett till godisbuffe bordet , men PUST va jobbigt och jag är inte ens klar ännu. Sen ska jag sy 50 st stolsöverdrag med. Hjälp min rygg efter det haha .men man får ta lite då och då!

Igårkväll beställde jag äntligen servetter med tryck på. men nu ska jag välja FÄRG och huuur ska det gå till LOL, jag ändrar mig ju hela tiden.Vi bestämde att vi skulle ha 25 lavendel icg 25 Fuschia, men köpet ( via ebay ) va ju en bunt på 50 servetter så nu vet jag inte om jag ska ta Fuschia med lila tryck på  Eller Lila med fuschia tryck på :-s  Svarta kanske med rosa tryck .. Ja ni hör ju LOL

• Humlan66

Jag har föressten rispåsar över i mörklila.. 20 st ljusgråa och sen fuchia eller starkt rosa om nån vill ha.. Hojta gärna genom inboxen då eftersom man lätt missar det här i tråden

• Humlan66

Nuu är jag inne med en liten lägesrapport igen

Nu jevlaaaar är det fart på kärringen ska ni veta *S* , nu har jag vatr på shoppingrunda igen och denna gången
    har jag köpt 3 rosa filtar som vi ska ha till uteplatsen ifall nån fryser lite sent på kvällskvisten.Sen köpte jag en rulle till av den Fuschia pappersbordsduken IFALL det skulle ta slut nu. Vilket öde . Små rosa ljusblommor lixom, så så söta så jag kunde inte låta bli

Köpte även små nagel pappersfilar till toakorgen, nu är den snart komplett
    what else did i buy .. Oh yeah.. Bling diamant till en tand LOL.. blev ett infall bara, få se om jag verkligen blingar mig så i munnen sen. det va ju ingen stor sten iofs, liten söt bara ( finns på citygross ) '
    Sen har jag köpt inpackning till håret för nu ska jag börja ta hand om det lite bättre hade jag tänkt

Köpte även mörkrosa tyg färg, för jag måste färga den ena bordskjolen rosa, den som ska vara till godisbuffen

Asså jag säger som hon på 4 bröllop. vårat bröllop kommer att bli maaaaaaagiskt

Snart glamour dags igen

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!