Darling Daisy skrev 2012-01-03 21:56:27 följande:
Men hur skriver jag egentligen ikväll? Jag är helt slut i huvudet, borde gå och sova. (vi fick avlva vår hund i morse, så jag är lite off)
Jag menade i alla fall, att jag förstår att du är osäker på om du kommer att kunna gå och dansa med släpet. Jag tycker dock att släpet är väldigt fint!!
Nu har jag sett bilden från sidan också, och tycker att den ser fin ut!! *tröstkram*
Tack :)
1700tal skrev 2012-01-03 21:58:25 följande:
Du kan inte tänka dig en vidare underkjol då? För den du har på bilden är ju ganska "snäll" a-linje.
Och jag tror verkligen inte den är så svår att korta av alls. Men inte vid fållen och fibbla med spetsen utan vid midjan! Särskilt som det är så lite det handlar om. Hur känns den annars? Den ser ut att sitta fint i övrigt?
Ja jag frågade via mail om inte midjan var enklast faktiskt :) den sitter toppen annars, lite stor bara, men vi drog inte åt så jätte hårt heller :) Vill absolut ha en vidare underkjol, denna va inte så vid alls, kändes tomt under liksom.
daniiel skrev 2012-01-03 21:56:40 följande:
Ja, det förstår jag. Jag hoppas dock verkligen att det ska lösa sig, för ja.. som sagt.. väldigt fin klänning och den såg ut att passa dig väldigt bra :)
Tack! Löser sig säkert, får väl köra på 20 cm klackar annars ;)