Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Vill bara säga, 1700tal, du är jätte snygg!! Du är super fin i dina klänningar.
Mnjaa... Förstår hur du menar men jag är ju liksom inte ledsen för att de sista kilona verkar sitta hårdare en de första 15. Jag lät kanske lite smått hysterisk förut men faktum är ju att jag lååångsamt gått ner nästan alla kg jag så snabbt gick upp. Är fullt förvissad om att de sista kommer "kasa av" de med, även om det tar längre tid. Kan liksom inte förstå hur man vill vända det till något negativt. Även om man själv kämpar. Men förstår hur du menar. Är väldigt känslig vad gäller vikten, inser jag när jag skriver här i tråden. Kanske mer än jag ger sken av. Nyttig insikt... Och tack! <3 Detsamma...
Just me - med ren mat menar jag utan tillsatser. Intressant input du kom med, att du ätit VV utan tillsatser. Menar du helt utan tillsatser? Inga av VV:s egna produkter heller? *tar till mig*
Har dock aldrig stött på någon annan som kört med VV med din inställning (som verkar sund), de flesta verkar köra på VV:s egna lågfettprodukter (som då har förtjockningsmedel i sig istället) och lightprodukter. Jag har uppfattat att såna produkter uppmuntras och t.o.m finns i deras recept.
Och återigen (som personlig notis endast, som vanligt) kan jag av princip ändå vilja ta avstånd från ett företag som under eget namn lanserar ett stort antal livsmedel i huvudsak bestående av kemikalier.