M040812J skrev 2011-12-02 19:16:04 följande:
Försöker igen då. Ni som beställt från landy bridal. Hur har ni upplevt era klänningar? Är det stor skillnad mellan bild och resultat? Kvalitet? Vad kostar frakten?
Jag har tre klänningar fårn Landy...dock ingen brudklänning (jo en vit klänning till vår första bröllopsdag men den var knälång och ganska enkel i modellen) utan två tärnklänningar och en balklänning. Efter första klänningen lärde jag mig att om man beställer i färg så kan färgen skilja sig lite från det man ser i datorn, så gången efter beställde jag färgkarta =)
En annan sak man ska tänka på är att dom är ganska precisa så är det något veck på klänningen så markera det på bilden och skriv att du utgår från att det är ett veck från naturligt fall. Men i övrigt är klänningarna så sjukt välsydda, jag kan inte annat än rekommendera dom =) Och dom är jävligt snabba om man pushar på och kommer alltid till avtalad tid så jag kan inte annat än säga att jag är nöjd och jag beställer snart en ny klänning för jag ska göra trash the dress bilder till våran två-års bröllopsdag =)
Kommer inte ihåg vad frakten kostade...tror det står på hemsidan.