• Imke1977

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

pulmonate skrev 2011-12-22 12:19:58 följande:
    På fotot till höger ser det ut framtill med spettsen. Till vänster är hur det ska se ut. Är detta snyggt gjort i ert tycke? Var gärna så ärliga ni känner för! Oskyldig
    Det som stör mig mest är de raka blomlinjerna högst uppe mitt på bröstet och att det är stora blommor som sitter var för sig. Det är liksom inga mindra blommor eller blad som snirklar och gör att det hänger samman som orginalfotot. Visst är det påsytt? Det bryr jag mig inte om, det är ju självklart att de inte använder äkta french lace. Och samtidigt, om det är påsytt, så borde det ju vara ännu mindre problem att fixa det så som man vill, eller?

Jag vet inte riktigt... Jag skulle nog inte känna mig nöjd. Det var rätt rejäl skillnad tyvärr... :-/
  • Imke1977
    CarolineJohan skrev 2012-01-07 17:24:52 följande:
    Här är den! Precis så enkel och böljande som jag ville ha den! =)

WOW den där va helt ljuvligt underbar! Jag älskar sådana klänningar! Skulle lätt välja en sådan själv. Men jg har absolut inte kroppen för det. För stora höfter och det ser jättekonstigt ut på mig. :-/ Men OJ vilken klänning
  • Imke1977

Hörni tjejer. Vad kostar frakten för en klänning från Mylove-bridal hit till Sverige? Tänkte mig en tärnklänning nämligen därifrån. Dom hade ju jättebra priser.
    Vad har ni för erfarenhetern från dom?

• Imke1977

Oj... det var rätt hög fraktkostnad ändå :-/ Klänningen kostar bara $73 i sig.... men men.  Tack för svaret

• Imke1977

Sant! Man blir lite dumsnål känner jag. hihi

• Imke1977
    Pluppe skrev 2012-01-16 10:00:16 följande:
    Lovade ju lägga in en bild på klänningen på :)

Åhh men det där var ju en jättefin klänning. Satt jättefint på dig Älskar när det är sådär draperat eller vad det heter uppe vid bysten. Tycker det är skitsnyggt
  • Imke1977
    blonda häxan skrev 2012-01-17 08:03:43 följande:

Wow. Det blir snygga tärnor Snygga klänningar det där
  • Imke1977
    Italia08 skrev 2012-01-19 10:43:47 följande:
    Jaha, och där åkte man på tull. Ursäkta mitt språk, men HELVETE!
    Vet inte vad det landar på än, men dyrt lär det bli iaf. Fick nyss ett samtal från DHL och de ville att jag skulle skicka mitt paypal-mejl till dem. Inte mycket mer att göra än att lyda.

Dessutom så har jag inte fått utlovade bilder från Milly-Lily innan de skickade klänningen. Men, det var kanske lika bra det. Magsår har man ju ändå. *suck*
    Bah Fan va trist Hur mycket betalade du för klänningen? Jag köpte nämligen en tärnklänning som hamnade i tullen. Men det hamnade bara på 100 kr tack å lov. Det behöver nog inte bli dyrt.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!