Kinaklänningar och gaffel däremellan!
tack
tack
Nån som köpt denna klänningen och kan visa en bild på hur den ser ut som kinakopia? Gärna i vit eller ivory.
Vet inte om jag föll för den bara för att färgen är underbar. Men vill nog igentligen inte ha champangefärgar klänning på mitt bröllop
Så fin! Hmm frågan är om man ska ha champagne eller inte.
Nån som köpt denna klänningen och kan visa en bild på hur den ser ut som kinakopia? Gärna i vit eller ivory.
Vet inte om jag föll för den bara för att färgen är underbar. Men vill nog igentligen inte ha champangefärgar klänning på mitt bröllop
Har hittat en säljare på ebay som sljer denna klänningen. Fick lite bilder på klänningar (som ej va riktigt klara) som de hade gjort. Länkar till en bild:
http://cdn1.cdnme.se/1063773/7-3/brollop_51cd8f71ddf2b35ab82eb5fa.jpg
Vad tycker ni? ser de bra ut? Antar att beställarna har haft lite önskemål om ändringar på den...
säljaren har topp omdömen.
kostar ca 1000:-
De hade dessa bilder ingen bild på den när den va helt klar.
Ska få fler bilder när de är klar med en ny klänning i samma modell och färg!
Ska få fler bilder när de är klar med en ny klänning i samma modell och färg!
Hör kanske inte hit, men visst ska det finnas en tråd om ebay? Hittar inte den dock.
Kan vi få se bild?
Caledonia. Den ser jättefin ut!
Är detta rätt underkjol till denna klänning?
är detta rätt underkjol för denna klänningen?
Fick hem min klänning i fredags. Sitter bra men lite hög framtil (skaver i armhålan) och är inte den rigningen jag beställde. Välsydd och bra kvalite. sitter bra annars också.
Vill ha V-rigning så nu är denna till salu och ja har beställt en ny. Utförliga bilder och text så de inte blir fel denna gången!
Jag beställde på ebay.
Den passar jättebra. Men som sagt är den hög fram och bandet i nacken är för kort, svårt att stänga. Ny beställningen ökade jag måttet över axlarna med 1cm och har valt snörning i ryggen istället. Får hem den nya om 1-2v ca.