Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Min klänning från Jenjenhouse. Den måttbeställdes. Inga ändringar behövdes göras. Klänningen kunde inte varit finare - jättenöjd!
Ni som har beställt från Landy: Hur har ni gjort med betalningen? Är paypal smidigast?
Jag försökte lägga in en beställning på Landy idag men när jag väl skulle skicka beställningen kom det bara upp "General error: server has gone away" och sedan skickades jag tillbaka till min beställnings första sida (där man skriver in sin adress osv). Försökte flera gånger utan resultat. Någon som varit med om samma sak?
Är det någon som vet om Dino syr upp klänningar efter bilder man skickar in?
Vad har ni som köpt kinaklänningar använt för betalningsmetod?
Jag hade bestämt mig för en klänning på Landy Bridal och läst på deras hemsida att de använder bland annat paypal som betalningsmetod. Men när jag försöker beställa klänningen kan jag bara välja mellan att betala med Visakort direkt (ej via paypal), Bank transfer eller western union. Det står ingenting om paypal eller om moneybookers spm de också listar som betlaningsalternativ under hjälpavsnittet på hemsidan.
Jag vill helst inte betala med mitt visa-kort direkt på hemsidan eller med bank transfer. Western union vet jag ingenting om. Hur har ni andra valt att betala och att tänka runt betalningen när man beställer från en "kinaklänning-sida"?
Försöker igen: Hur har ni som beställt kinaklänningar valt att göra betalningen?