Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ni som beställt via DHgate: vilka säljare har ni köpt av?
Jag hoppas att det inte är nödvändigt, men håller ändå lite koll på alternativ om Landy tappar bort min beställning
Ni som beställt via DHgate: vilka säljare har ni köpt av?
Jag hoppas att det inte är nödvändigt, men håller ändå lite koll på alternativ om Landy tappar bort min beställning
Trallalla, undrar om jag ska trycka på köpknappen eller inte....
Godmorgon vänner!
Igår somnade jag, sambon och lilla dottern allihop kl 20! Vilken partyråtta man är!
Snygga klänningar ni visat bild på! Nu kommer jag ju inte ihåg vem av er som la upp dom, men det har ni nog koll på själva!
Röstar också på kinaklänning ett av de tre.
Ska era små döttrar/söner alla vara näbbar? Vår dotter är född dec 08 och hon ska inte vara näbb, bara söt! Sen får vi väl se om hon kommer att vilja sitta i kyrkbänken eller om hon som er lilla, Pink, tänker vara med framme hos prästen.
Och ni frågade igår vad jag funderade på att köpa: ehhh, en brudklänning så klart!!!
Har spanat in en kort klänning (tealength) på milanoo som ligger bra till. Sen har de ju så himla många snygga skor så det är rent förfärligt att begära att man ska välja!! De gröna som någon tipsade om här innan ligger i min varukorg, tillsammans med ett par rosa sötnosar, en ny byxdräkt till mamma och klänningen... Ska nog få till lite mer varor innan helgen är över!
Och här kommer bilderna:
Och så tänker jag, heeelt wild and crazy, på om man skulle beställa denna med lite färgade detaljer... Tex med grönt band i midjan och grön tyll längst ner till de gröna skorna ovan, tror ni det skulle vara snyggt? Inte för att jag eg gillar grönt utan för att skorna är så himla coola!!
till mamma