Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![Flört Flört](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Ha det bra tjejer, nu ska jag fixa inför kvällens grillning med vänner.
Ingen som har något gott dessertvin i tanken??
Grattis miceme! Du borde ju vara gift nu. Har inte läst längre bak i tråden och hinner inte nu, men jag tror du var kanonfin på ert bröllop. Bilder? Gick allt bra? Har du redan svarat på det får jag läsa senare.
Har precis kollat yr.no YES YES YES!!! SOL!!!!
Hej tjejer!!
Förlåt för att jag inte varit in här på ett tag, har varit alldeles för mycket med bröllopet. Kommer på mer och mer saker som måste göras....
Nu dagen innan är jag så nervös så jag håller på att bli tokig, har ju lovat mig själv att inte bli det......skakar som ett asplöv! Kom på nu att jag inte berättat hur många vi är till hon som ska göra tårtan...ojojoj!
Nu ska jag gå och rulla tryffel så jag får det klart någon gång.
Lycka till junibruden och vem var det mer nu då som gifter sig imorgon?!
Ha det bra tjejer, lägger in kort efteråt, lovar!
Tack för alla lyckönskningar! Nu är bröllopet över, men minnena består och det var en helt fantastisk dag! Fick så mycket beröm för allt, det var otroligt roligt när man kämpat så länge med allt. Är supernöjd med klänningen, men synd bara att den inte var lite kortare och jag rekommenderar er andra att ha en till kvällen om ni har en stor klänning. Min var ju en riktig bakelse och det var väldigt bökigt att dansa med den.
Humlan 66: Tänk på att det är honom du ska leva och bo tillsammans med och inte alla de andra. Styrkekramar till dig.
Zvartaliljan: Så fina ni var! och va många brudnäbbar och tärnor ni hade, kul!
Tack alla för kommentarerna och gratulationerna till oss. Tänkte jag skulle lägga in fler bilder när jag fått dem.
Hallå på er brudar! Jag vet att det kommer väldigt sent. Har haft fullt upp med nytt jobb och allt, men här kan ni se bilder från vårt bröllop. Linda och Jonas.
barnochfamiljefotografering.blogspot.com/
Tack, kul att inspirera er andra lite. Det var så härligt att äntligen få gifta sig efter allt planerande. kram
Grattis DD!!! Kul att er dag också blev underbar.