Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Bridetobe - vilken klänning hade du beställt igen?? Kommer inte ihåg...
Bridetobe - vilken klänning hade du beställt igen?? Kommer inte ihåg...
Verkar som 50-70 cm är ganska vanligt. Varken långt eller kort. Mitt längsta släp är 1,5 m... Släpet på min "diskreta" la sposa är nog runt en meter, kanske lite mindre (80..?). Mindre hade jag inte nöjt mig med.
Vilken blev din klänning till slut, har sett för många klänningar sista dagarna! Repitition tack från er som nyss beställt/ska beställa!
Åååh, den var ju den ju! Så underbart rakt igenom!!! Du kommer vara ursnygg du med, kan inte bli på annat vis!
Sommarbrud! Och från Lilly, orginal. Hon dök upp här i morse en snabbis...
Hoho, SOMMARBRUD, är du dääääär?! Tråden anropar SOMMARBRUD ang din volangklänning!!
Aah, nice! Var beställde du ifrån?
Och bridetobe - var beställde du ifrån?
Anny - det sista stället såg väldigt fint ut!
Fyy vilka tvättberg jag har omkring mig!! Och varför stressar grannen med att ställa sina tvällberg framför tvättmaskinerna 1 timme (!) innan min tvättid gått ut?! Keep off - jag har två maskiner kvar att köra! Jag menar, varför bemödar man sig med att gå ner alla trappor en timme innan??
Ursäkta, var bara tvungen att gnälla lite...
Fick lite inspiration nu kände jag när jag fick inbjudningarna gjorda igår. Nu sitter jag och tittar på sviter i Link, mkt roligare! Och inte alls så dyrt som jag trodde.