Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Sov gott!
Pinki - hur var bemärkelsedagen då? Vad gjorde ni för skoj och vad fick du för fint?
Haha, aha.. Det hade jag koll på sen länge tillbaka. Det var därför jag blev lite stressad när jag tyckte du skrev att ni skulle skicka ut inbjudningarna idag, 5,5 månad innan!
Jag som beställde dem i all hast nyss... Men du skrev ju skriva ut.
Men när skickar ni ut dem? (eller svarade du kanske på det) Ni har ju många som kommer från utlandet, vi har bara en liten klick.. Tänkte skicka inbjudningarna till tyskland så fort de dimper ner, tyskarna är lite omständiga av sig så de behöver maximal tid att organisera ihop sig.
Anny - fast Just me borde ligga sist eftersom det inte är förrän 2013.
Plötsligt händer det!!!!!!
kl 09:15 plingade herr Brevbärare på min dörr och meddelade att jag skulle få utlandspaket
DEN ÄR HÄR!!!!!!!
Kort kommer sen måste hitta min gamla kamera och ta kort på den. Och ngn som kan hjälpa mig snöra så jah kan prova......
Men den är UNDERBAR!!!!!
Jo, men det är ju den där lilla detaljen med att jag och blivanden var särbo några mån i höstas som spökar i våra huvuden. Vi vill gärna dra ut på det så länge det går så vi "etablerar" hos släkt och vänner att vi är ett par precis som vanligt igen. Jag träffade hans släkt igen för första gången igår (sen i somras) och det gick väldigt bra men ändå, det är det som ligger och spökar...
Men kul att ni fick i väg era! Tror ni att ni får många reaktioner eller vet er omgivning redan om planerna?
Är så ofint är fråga om hur det kommer sig att du kanske inte mår bra i sommar.. Men lite känns det igen, även om det kanske inte är av samma skäl. Lite så har jag tänkt också, "tänk om" jag inte fixar alltihop. Men just nu känns det ok.
Och som du säger, definitivt bättre att ställt allt på sin spets innan bröllopet än efter. Men vi är lite rädda att släkten inte förstår. De kanske ser det som att vi inte kan/borde gå vidare med bröllopsplanerna PGA av vad vi gjorde. Vi ser det snarare som att först NU, efter det här, kan vi gå vidare med bröllopsplanerna! Jaja, hursom. Det blir nog bra. Skönt att ha den här tråden som ventil ibland. Det behövs!