Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Det ser underbart ut!
Nu har vi bokat resa till Rom Sticker dagen efter bröllopet, bara några dagar för att vila upp och komma iväg lite..den riktiga bröllopsresan blir tre veckor i november..sååå härligt
Oj vad mycket som hänt här.. Först: Grattis till er som haft er stora dag!!
Alldeles för dålig på att hålla mig uppdaterad här på tråden det senaste..några som har sin stora dag nu på lördag väl..lycka till! Hoppas ni får en underbar dag.
En liten fråga: Är det ngn som vet var man kan hitta korthållare? Alltså sånna man kan ställa på bordet för att hålla upp bordsnr..helst om ngn vet ngn butik där de går att köpas för jag är alldeles för sent ute för att köpa på nätet. (Bor i Göteborg)
Sådär ja .lite bilder iaf =) Nu har vi vart gifta 1 vecka redan och tiden går så fort
Nu har vi bokat en bröllopsresa i Nov.Då flyger vi till NY och tar en kryssning därifrån till Florida och Bahamas
Behöver jag nämna att jag LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR hihi
Ååh nu är jag äntligen gift
Vi fick en mer fantastisk dag än jag någonsin kunnat önska mig, strålande sol, mannen sjöng för mig i kyrkan (blev väldigt överraskad då jag trodde att min syster skulle sjunga alla solosånger), massa kort tagna (förhoppningsvis några bra :) ), en fantastisk middag med så fina tal och sånger..blir så rörd bara jag tänker på hur mycket tid våra fina vänner och familj hade lagt ner på oss..
Och min Kina-klänning satt som ett smäck, fick så himla mycket beröm för den
Återkommer när jag har lite bilder...