Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Vilket ingrepp menar du, att ta bort axelbandet?
Grattis, Sommarbrud!
Och wow vad fin den blev ändå, 1700-tal!
Jag har precis blivit sågad vid fotknölarna av min examinator och får inte exjobbet godkänt (trots att jag haft två handledare som läst igenom det flera gånger innan utefter betygskriterierna).... Kul början på sommaren.
Sommarbrud: Ja, särskilt som hon inte anger vilka kriterier jag inte uppfyller, men har jättemycket kommentarer och egenhändigt dragna paralleller och slutledningar som jag inte ens har skrivit om eller på något sätt alls haft med i rapporten...
1700-tal: wow, den sitter ju jättefint :) så himla mycket bättre utan den konstiga axeln, men det är fortfarande störigt med det märkliga ballerinaunderkjolsfluffet på livet.... ser litegrann ut som du råkat i bridezillabråk och nån grabbat tag i klänningen mitt fram och ryckt lite.... så himla skittråkigt, sömmerskan på milly måste ju ha fått solsting? annars, tuppen upp!
Darling Daisy: men du! ettan sitter ju GROTESKT snyggt på dig! nästan så jag är beredd att slänga min egen klänning i diket och tokbeställa en sån däääääär!!!!!!!
Malin24: såg att balochbrud.se har en underkjol (släpvariant) för 400 kr om det känns som ett okej pris. annars har jag nog inte några braiga tips..