Skumboll skrev 2012-06-14 12:12:48 följande:
Skönt att höra att man inte är helt bortglömd!
Önskar jag hade ork att tillbringa lite mer tid här, kanske speciellt för att följa dig som fortarande har det roliga kvar! :D Vilket datum var det Hur känns det? Börjar du bli klar med allt? Och vad blev det för klänning i slutändan?
Vi längtar massor efter lilltösen, tyvärr verkar det som att jag åkt på högt blodtryck igen så det är mest sängläge och vila och dagarna går förbannat långsamt då.
Klart du inte är bortglömd, din lilla gammelhöna! Den 18 aug smäller det, det mesta är fixat. Bara lite dataljer kvar med musik och annat tråkigt. Det står 50/50 mellan La sposan (den såg du väl) och den sista från milly med svarta bandet. Har nyss sytt in den med svart bandet för den var ju väldigt stor. Så nu är de lika små och jag MÅSTE gå ner ett par kilon om jag ska kunna andas.
Men åh. vad kul med en liten *vill oxå*, men förstår att det är väldigt frustrerande att ligga i sängen hela dagarna. Låter ju dock som ett utmärkt sätt att fördriva den vakna tiden vore att hänga här... Hade ni bestämt namn?