Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile4.gif)
Kanske inte lika dyrt om man bara vill ta upp den.
När vi pratar ändringar hur lätt eller svårt är det att färga en klänning??
Tänkte att jag kanske kunde färga den korta för att använda vid andra tillfällen
Skumboll: Jag är inte kokko utan är ju ekonomisk för en gångs skull, tänk dig då har jag ju en fin klänning i garderoben som ajg kan dra fram. jag menar det är ju ofta man använder en vit kort brudklänning det tror jag de flesta människor vill ha i garderoben faktiskt
Norrtälje låter ju riktigt intressant. Kan inte du inboxa mig? Alltid bra att ha för min kommer nog behövas ändras den jag får hem sen också. Jag kan bara en i Enebyberg o hon verkar galet uppbokad
Mamma ringde just hon skulle parkera inne i stan och då var det en man som viftade mer armarna när hon skulle parkera i garaget och hon vevade ner rutan o sa att hon inte behövde ngn hjälp. Men han sa att hon hade kört över hans fot.. Men vi har hört att vissa har blivit lurade och sen blivit bestulna på plånboken när de går ur bilen så mamma sa att han kunde sluta luras o steg ur bilen. DÅ tog han tag i henne o sa att hon måste flytta bilen men hon bara gick.. Läskigt men så fick hon dåligt samvete o tänkte att hon kanske hade kört över foten men nu kom han tydligen gåendes med friska fötter. Hon är nu liiite orolig om hennes bil är helt sönder repad i garaget... Galet va??