Minuz skrev 2011-06-15 23:39:59 följande:
Pinkgrape - min klänning kommer också från dhgate från en säljare som heter wendy2010trade.
Men gissa om jag blev förvånad idag när jag fick veta att klänningen inte ens är färdig?? Ehh, men jag har ju fått trackingnr och det står att den är skickad....... Men börjar tro att de "bokar" frakten och därmed står det att den är skickad, för min första klänning skickades den 9 maj men gick inte att söka förrän den 24 maj då den var i beijing. Men den ska förhoppningsvis komma denna vecka, äntligen.
Men jag kan vänta på min andra klänning, bara jag får den snart! *S*
Hoppas att denna blir perfekt nu för dig Pinkgrape! Den är underbar!
Okej :) Ja, det är sådär på DH, de måste skriva att varan är skickad inom en viss tid, för annars blir det konstigt på sidan. Då brukar de använda ett gammalt trackingnummer, så får man ett nytt när varan är skickad på riktigt sen. De brukar ju dock tala om det för en, så man vet det.
Jag har aldrig haft problem att spåra mina paket. Det som skickades idag går redan att spåra, men det har ju bara hunnit vara på ett ställe ännu :P Jag håller mina tummar, det skulle ta ca 6 dagar för leverans, så jag hoppas det stämmer och att det inte fastnar i tullen!
Hoppas din klänning blir skickad snart också :)