Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Nu har mamma förresten varit här och fotat de 3 alternativen! Tagna med urkass mobilkamera så blev lite suddigt...
Den nyanlända från Landy:
La sposan, här provad hemma sen första gången när jag köpte den:
Den svartvita från Milly, först för stor, numera omsydd så den är liiiten (mamma envisade med att jag skulle visa det "stiliga" prålet under :
Nå, vad tycks?? Har i princip bestämt, kändes ganska klockrent när jag fick prova alla 3 direkt efter varann...
Hihi, tack vad gullig du är. Har faktiskt gått ner det mesta nu, har bara 1 kg kvar till min "ursprungsvikt" på 65 kg. Sist när alla kinaklänningar kom hem och jag visade bilder vägde jag runt 72-73. Så det boooorde synas tycker man ju även om jag inte ser nån skillnad!
Landyn är i taft och betydligt ljusare än La sposan. Både Landyn och La sposan har långa rejäla släp men Landyn är lite "platt" och tråkig bakifrån. Den skulle nog behöva en riktigt vid underkjol för att komma till rätt och det går inte, då blir den alldeles för kort.
Haha, kunglig låter bra! Sätter en bock för den beskrivningen!
Anny - Va, tycker du La sposan?! Kors i taket... Och du har rätt, visst var det Landy som monstertjejen beställde ifrån.