Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nu är jag sugen på att bli bjuden på bröllop eller annan fest så att jag kan få beställa en festklänning från Landy
Pulmonate - woooow, vad snygg klänningen blev!!!! Och vad kul att få se ditt fejs, vi är inte sååå lika trots allt. Men vinkeln på den där bilden du visade förut, jäklar vad lika vi var! Du ser iaf fantastisk ut och du kommer göra succé bland era mixade gäster från världens alla hörn!
Och så fick jag lite hjärtknip när jag ser era klassiska stengolv... Syns direkt att det är i Italien. Det är första sommaren på typ 25 år som vi inte är där, saknar det så jag dör lite... *nästa år, nästa år, nästa år*
Haha, då skulle jag, under förutsättningen att den verkligen minskar ditt midjemått med 7 cm och med mitt stora intresse av att sy och bära historiska attiraljer (däribland midjeförminskande prylar) föreslå att du provar att bära den en hel (eller åtminstone halv!) lördag innan du har den på bröllopsdagen... *världens längsta mening, pust*
Nånting som drar in din midja 7 cm lär trycka ihop dina lungor (iaf nederdelen av dem med tanke på modellen) och andra organ, kolla att du klarar det först.
Sommarbrud - ja, det borde du veerkligen veta!! Du har ju bara haft koll på datumet i 1,5 år typ... 18:e är det. Vilket är NÄSTA J****A VECKA! Ifall det undgått någon.