Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hmmm farmall .Vi hade ju tänkt ha lite sånna blad vi med ,men inte tänk på det du sa
måste testa få se
Hmmm farmall .Vi hade ju tänkt ha lite sånna blad vi med ,men inte tänk på det du sa
måste testa få se
Jättefina bilder miceme
Och det är väl klaaart att du kommer men en länk med formar oxå .. törs man titta fniss
Justja, glömde bort att berätta vad jag sysslar med eftersom jag är så osynlig i tråden, Går bara hit då jag behöver en paus typ *S*.Glömmer tom bort att äta. Vill bara bli klar med det här nån gång så man kan ta nästa steg
Jo jag har bosatt mig vid symaskinen och syr bordkjolar och stolsöverdrag och ni kan ju tro att det känns i ryggen :-s .Imorgon är tvättstugan bokad för då ska jag färga klart de bordkjolar som ska vara till godisbufffen.Hoppas det funkar nu då ?
Nån som vet om man kan färga om efter ett 1a försök ? Det blev alldeles för ljust rosa så jag köpte en ny förpackning med färg.
Nu känner jag att jag oxå måste få tipsa er lite
Jag har beställt ljus som kallas ett ljus för livet som jag tyckte va himla smart. ljus som aldrig tar slut lixom och man kunde variera det där precis som man vill, bara ens egen fantasi som gäller
Kolla här
www.knaderiet.se/28641046
Godkväll tjejer. Här har man sytt lite till dårå, men nu orkar jag inget mera för ikväll
så då fick det bli lite kvällshopping istället
Samt
Hoppas nu bara inte örhängerna kommer plastiga, är lite rädd för det
Men men .. Ebay så billigt billigt
Nån som tycker nått ??
Nu du Miceme ( eller någon annan i tråden ) har jag ett uppdrag till dig som är grym på hitta det mesta . om du VILL förståss
Jag letar billiga bordsdekorationer ( buketter) i fejkblommor som inte har en fraktkostnad på flera hundra
Hittade nån fin på ebay , men 17 för 2 st skulle det kosta 40 dollar i frakt :-s Hutlöst dyrt
jag orkar inte ställa mig å binda ihop sånna dagen före , utan tycker det räcker med tärnornas och min egen bukett
Ja du ser Miceme , det där hade inte jag hittat
Det då TUR att vi har dig här i tråden ..
Hojta gärna till om du hittar mera.. TACK så länge iaf "HUG"
1700 tal . Åhh va FINt.. riktigt avis på dig gumman
Åhh vill oxå..
såhär ser vårat ställe ut om någon vill se
Inte lika flådigt, men fint ändå och vi ska ha ett liten utetält som vi ska dekorera skitfint inne och utanför
där vi ska ha brudskålen.