anna1009 skrev 2012-02-01 11:22:37 följande:
Daniiel - Tack för svar! Det känns som jag suttit och letat klänningar i timmar, så visst finns det vissa som är intressanta. Jag har varit inne på att ha snörning just av den anledningen, men jag är själv innan vigseln (vi gifter oss i hemlighet) så det blir lite svårt att snöra! Det jag funderar på nu är om man vågar köpa en klänning som är för liten. Känns väldigt riskfyllt.. men om det tar runt 5 veckor så kan jag nog vänta lite till.
Jag tror att de andra företagen har lite längre leveranstid, upp mot 2-3 månader beroende på. Ju närmare sommaren vi kommer, desto mer har ju företagen att göra också, eftersom de flesta gifter sig då. Det kan vara bra att ha i åtanke. Jag hade nog inte vågat vänta jättemycket längre.
Det är ju så svårt det där med att gå ner i vikt, för man vet ju inte riktigt vart vikten kommer försvinna heller :P Midjan, bysten, rumpan, låren, ansiktet.. man får som gissa lite haha. Jag tror ju dock att om du tar en klänning med snörning, så kan du absolut beställa i en storlek mindre :)
Förstår ju dock att det kan bli problem med att få på dig den, men skulle inte din blivande kunna hjälpa till då? Eller någon annan, tänker om ni ska ha vittnen?(vilket ni ju såklart ska ha, men om det är några ni känner).