• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Miceme skrev 2011-05-17 14:33:53 följande:

Och jag fick en kchiffong från hm 199 kr
    Jättesnygg ju- Finns den i fler fäger ?
  • Humlan66
    Miceme skrev 2011-05-17 14:44:02 följande:
    Templet är perfekt för att rama in livets viktiga ögonblick med.Boningshuset & TempletFinaste platsen är till brudparet
    här är några bilder på vårat ställe, kul att se allas fest ställen och vigselplatser för den delen, vart ska ni andra vara?
    Gud va mysigt det ser ut Miceme.Den där gången på 1a bilden bara älskar jag  och stolarna där ni ska sitta- Åhh
  • Humlan66
    Junibruden skrev 2011-05-17 15:02:57 följande:
     så fina ställen ni alla valt ut!! jag har heller inga bilder på vårt ställe... men föreställ er typ ett STORT lusthus ute i skärgården... alltså vi kommer att vara på en danspaviljong ute vid havet. palivljongen har tak, golv, väggar och fönster åt alla håll... kommer bilder så fort bröllopet är över, dvs efter 18.6...
    Låter ju heeelt underbart det -Jösses va nyfis jag blev nu på bilder hihi
  • Humlan66

idag har jag haft ring jakt på stan. terrat guldfynd som fan *S*. jag hade en kupong på 25 % som går ut idag  så jag har kikat och kilat och provat och haft mig .. gått iväg och grunnat och gått tillbaka igen
    Ojoj stackars personal. men så säger tjejen där att imorgon är det 20 % extra på dom nedsatta priserna om man är klubbmedlem .. så imorgon ska jag terra lite till då .. och hittar jag inget på den rean så fick jag använda min kupong även idag .. jippi

• Humlan66

Emma Jag gillar oxå den långa klänningen =)

Jag har fixat ihop en möhippa som jag HOPPAS blir bra för min kompis nu

Hon ska få 2 uppdrag och det ena är att hon ska vara modell för en dag så hon ska sminkas och så, ta lite bilder
    sen ska vi till en jättevacker park och ha picknic och dricka mousserande vin
    Där får hon uppdrag nr 2. nämligen att få ihop minst 10 autografer från folk hon inte känner
    på en T-shirt hon har på  sig och vinner därefter ett pris , bestående av mera vin såklart ha ha

Jag har fixat T-shirten där det står "Soon to be mrs" och en bild på ett brudpar
    så nu ska jag bege mig ut och skaffa picknick mat =)
    Pust vart tar timmarna och dagarna vägen ? Jag tycker inte jag hinner med

• Humlan66

Miceme ja :_D och priset hon får efter att ha samlat ihop autograferna är en flaska vin och ett packe kondisar haha

Shit shit .. Ohhh nu har milanoo skickat gubbens kostym .. vill se den NU

Fast mina jäkla skor har dem fortfarande inte skickat fast dem lovade senast denna veckan

• Humlan66

Nu "Hick" kom jag hem från möhippan.. guuud va roligt det va fniss.Allt blev lyckat

Ehh tror jag ska lägga mig nu .. Sov gott

• Humlan66

zvartaliljan Låter som du hade en toppenkväll igår

Jag hippade ju min bästa kompis igår  och hon fick en T-shirt på sig  och hon fick i uppdrag att skaffa minst 10 st autografer på tröjan från snygga killar.. och dom skulle vara i ryggen nere vid rumpan,, Ha ha ha skulle sett va hon putade med rumpan då dom skulle skriva .. Och jag kan ju säga såhär. hon va ju inte direkt nykter då hon kom hem hihi

Men du .. Milannoo. varför tar du inte och pratar med dom via chatten ? kanske du får svar direkt
    Jag är inte så glad på dom jag heller just nu för dom har lovat skicka varor flera gånger nu på datum dom inte håller.. Morr

• Humlan66
    Minuz skrev 2011-05-23 08:32:35 följande:
    JIPPI!!!!

Nu när jag åkte hem från jobbet fick jag ett sms om att min klänning ska levereras idag....... KUL, men så läste jag vidare...... Jag får betala hela 739 kr i införelseavgifter..... Det var ju mindre kul, och klänningen blev ju inte så billig längre. Men ska bli roligt att äntligen få se den. Bara hoppas jag älskar den lika mycket som när jag beställde den.......
    Men Oj va dyrt ,inte hört någon som betalat så mkt faktikst

jaa jag hänger inte med alls längre i erat bröllopsbubbel här med klänningar och allt, men jag kikar in då och då iaf :) .Ska ta och försöka chatta med milanoo igen och höra hur det går med mina skor dom aldrig skickar .suck
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!