Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Och jag fick en kchiffong från hm 199 kr
idag har jag haft ring jakt på stan. terrat guldfynd som fan *S*. jag hade en kupong på 25 % som går ut idag så jag har kikat och kilat och provat och haft mig .. gått iväg och grunnat och gått tillbaka igen
Ojoj stackars personal. men så säger tjejen där att imorgon är det 20 % extra på dom nedsatta priserna om man är klubbmedlem .. så imorgon ska jag terra lite till då .. och hittar jag inget på den rean så fick jag använda min kupong även idag .. jippi
Emma Jag gillar oxå den långa klänningen =)
Jag har fixat ihop en möhippa som jag HOPPAS blir bra för min kompis nu
Hon ska få 2 uppdrag och det ena är att hon ska vara modell för en dag så hon ska sminkas och så, ta lite bilder
sen ska vi till en jättevacker park och ha picknic och dricka mousserande vin
Där får hon uppdrag nr 2. nämligen att få ihop minst 10 autografer från folk hon inte känner
på en T-shirt hon har på sig och vinner därefter ett pris , bestående av mera vin såklart ha ha
Jag har fixat T-shirten där det står "Soon to be mrs" och en bild på ett brudpar
så nu ska jag bege mig ut och skaffa picknick mat =)
Pust vart tar timmarna och dagarna vägen ? Jag tycker inte jag hinner med
Miceme ja :_D och priset hon får efter att ha samlat ihop autograferna är en flaska vin och ett packe kondisar haha
Shit shit .. Ohhh nu har milanoo skickat gubbens kostym .. vill se den NU
Fast mina jäkla skor har dem fortfarande inte skickat fast dem lovade senast denna veckan
Nu "Hick" kom jag hem från möhippan.. guuud va roligt det va fniss.Allt blev lyckat
Ehh tror jag ska lägga mig nu .. Sov gott
zvartaliljan Låter som du hade en toppenkväll igår
Jag hippade ju min bästa kompis igår och hon fick en T-shirt på sig och hon fick i uppdrag att skaffa minst 10 st autografer på tröjan från snygga killar.. och dom skulle vara i ryggen nere vid rumpan,, Ha ha ha skulle sett va hon putade med rumpan då dom skulle skriva .. Och jag kan ju säga såhär. hon va ju inte direkt nykter då hon kom hem hihi
Men du .. Milannoo. varför tar du inte och pratar med dom via chatten ? kanske du får svar direkt
Jag är inte så glad på dom jag heller just nu för dom har lovat skicka varor flera gånger nu på datum dom inte håller.. Morr
Skumboll nr tvåååååå