1700tal skrev 2012-03-23 20:20:24 följande:
Hehe, me like!
Och Tinzi - du har för hårda tankar om dig och din klänning! Faktiskt och helt ärligt! Jag tycker kjolen på din klänning är underbar, det är HELT ok att den är veckad! Den behöver inte alls vara slät, det är ju bara en avspegling av den bild du själv har av klänningen i ditt huvud... Och den bilden i all ära, men föringa inte den klänning du fick (utom längden då..) för den är helt underbar och den passar dig väldigt bra. Faktiskt.
Jag hoppas ju att under kjolen som snart kommer på posten kommer göra susen med underdelen, även de vecka som du påpekar. Grejen är ju att du på bilden bär klänningen utan underkjol och den klänningen bärs på orginalbilden från Millys med vid underkjol. Så det är inte konstigt att det känns som det är "tyg över".
Men misströsta inte, jag tycker på fullt allvar du är jättesnygg i den modellen (ok, är liiite partisk eftersom jag själv ville beställa just den klänningen, det var även en av mammas favoriter) och jag tycker inte NÅT (!!!) ser fel eller konstigt ut förutom att den är för lång. Och det fixar sig förhoppningsvis med underkjolen! Och även om den släpar några cm i marken, även med underkjolen, så kommer det göra STOR skillnad för hur du kan gå. Du kommer INTE snubbla på klänningen men en underkjol med ringar, oavsett hur lång klänning än är.
Du är för rar!
Tack för de orden, de gav mig mkt glädje och hopp nu :) helheten blir säkert bra sen när man är glad, pirrig ,. fin i håret, sminkad och naglar gjorda, etc :)