Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Natti! Igen...
Och S2011 - vad skönt att du får de ringar du vill ha och att din sambo får sin titanring!
Jag sitter och tittar på papper till festhäften vad ska man ha för ytvikt på dem?? Det ska ju vara tjockare än ett vanligt kopieringspapper men ändå inte ren kartong.
Typ sådan tjocklek man använder när man gör egna kort
Tycker oxå millyklänningen. Främst för att du då får den i den ljusa rosa som du vill.
Och du kan ju höja urringningen lite. Bara för att du har hittat en ur deras sortiment betyder ju inte att du inte kan ändra lite på den ändå. Med små justeringar håller den ju ändå den kortare leveranstiden.
Fattar inte varför det inte skulle gå att kopiera bilderna på spetsklänningen? Var det så ni menade? Jag har ju bilderna annars.
Åh, Sommarbrud är du äntligen hemma nu?! Vi har saknat dig... Fast du har tittat in då och då... Och rosorna ska du inte klippa än. De ska klippas när "björkens nyutslagna löv är stora som musöron". Och det stämmer, för tidigt så kan du frysa sönder plantorna. Senare så kan man missa blomningen och plantan kommer i otakt. Brukar vara nån gång första halvan i maj, kanske lite senare för er "däruppe".
Och eller hur, sa ju att jag inspirerats av din klänning! Den är ju trots allt bland de typ snyggaste i hela tråden!