• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Just  ja 1700 tal. den är ifrån Milanoo

• Humlan66

När man vill minska bilderna så tar man tag i hörnet på bilder och drar ihop den :)

Pust .. svettigt  det blev, håller på klipper min djungel till gräsmatta

• Humlan66

Jag har  idag mejlat en frisörskola och bett dem förmedla kontakt med elever som kan tänkas vilja hjälpa och tjäna en slant och likaså danskolor  då vi letar 2 hip hop killar som drar igång festen med en cool dans .. vart söker man sånna annars lixom...
    Sen har jag fått dom coola T-shirts som jag köpte till m2b's svensexa som jag tänkt att jag ska ge till hans bestman, OM det nu går hem

såhär ser dem ut men dem va skitstora så jag måste nog 17 försöka sy in dem  :

• Humlan66

Va roligt för er som blitt hippasde föressten . jag tror inte jag blir det faktikst, MEN om det inte skulle ske så har jag bestämmt mig för att dra ihop ett eget tjejgäng och gå ut och äta middag med dom

Junibruden , vart fick du spela in skivan någonstans ?

• Humlan66

Just det .. såå mycket att berätta att man glömmer hälften Ha ha .. sorry för mina täta inlägg
    bra minne , men kort

Fick mina örhängen idag med , eller det va faktikst en maassa små paket som kom idag
    Jättefina va dom.Köpt via ebay

Våran superfina blomboll kom idag med

Sen kom det hem diamanter till bordet så nu är det klart med .Visst är det skönt

när man kan bocka av saker. Men va tomt det kommer att bli sedan när allt är över

• Humlan66

Tack miceme.. nej nej jag ska göra en droppformad bukett

Sommarbrud- skitfina ringar

jag ska lämna in mina och göra om dem till en ring som jag tidigare berättat, men det kan ju ha vatr nån som smissat det

• Humlan66

Nuu säger jag som hälsingebrud.... JIPPIE nuu har min klänning anlänt till sverige och är klar i tullen och vet ni vad det innebär tjejer ??

Joo jag kommer att få min klänningen IDAG förmodligen WEHEEE 
    men usch va nervöst va , skräcken är ju att öppna paketet och tänka " va f*n är det här" och hitta nån billig plastpaljett klänning som ser förjäklig ut. Men många utav er har ju haft sån tur med era klänningar så jag får hoppas det med min med.

TÄNKA POSITIVT NU !! Ha ha

• Humlan66

Åh HERREGUUD,, nu står det at klänningen är ute för leverans  " fort på med lite mascara och sätta upp håret i tofs " haha. Vill ju inte skrämma ihjäl stackarn som kommer med paketet

Miceme- ja bild på alla dina dresses tack

• Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-05-31 08:54:15 följande:
    Humlan: kom ihåg att du skrev i en annan tråd om smink från E.L.F. Det verkar som om de kommer ha en 20% rabattkampanj idag!! De publicerar sina kampanjer på sin facebooksida om jag förstått rätt. Den har inte dykt upp ännu, men å andra sidan är inte klockan så mycket ännu  
    Åhh tack så mycket D D
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!