Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Just ja 1700 tal. den är ifrån Milanoo
Just ja 1700 tal. den är ifrån Milanoo
När man vill minska bilderna så tar man tag i hörnet på bilder och drar ihop den :)
Pust .. svettigt det blev, håller på klipper min djungel till gräsmatta
Jag har idag mejlat en frisörskola och bett dem förmedla kontakt med elever som kan tänkas vilja hjälpa och tjäna en slant och likaså danskolor då vi letar 2 hip hop killar som drar igång festen med en cool dans .. vart söker man sånna annars lixom...
Sen har jag fått dom coola T-shirts som jag köpte till m2b's svensexa som jag tänkt att jag ska ge till hans bestman, OM det nu går hem
såhär ser dem ut men dem va skitstora så jag måste nog 17 försöka sy in dem :
Va roligt för er som blitt hippasde föressten . jag tror inte jag blir det faktikst, MEN om det inte skulle ske så har jag bestämmt mig för att dra ihop ett eget tjejgäng och gå ut och äta middag med dom
Junibruden , vart fick du spela in skivan någonstans ?
Just det .. såå mycket att berätta att man glömmer hälften Ha ha .. sorry för mina täta inlägg
bra minne , men kort
Fick mina örhängen idag med , eller det va faktikst en maassa små paket som kom idag
Jättefina va dom.Köpt via ebay
Våran superfina blomboll kom idag med
när man kan bocka av saker. Men va tomt det kommer att bli sedan när allt är över
Tack miceme.. nej nej jag ska göra en droppformad bukett
Sommarbrud- skitfina ringar
jag ska lämna in mina och göra om dem till en ring som jag tidigare berättat, men det kan ju ha vatr nån som smissat det
Fasen klänningen har inte lämnat frankfurt än.. what taking them so long :-8 Ha ha ha
Nuu säger jag som hälsingebrud.... JIPPIE nuu har min klänning anlänt till sverige och är klar i tullen och vet ni vad det innebär tjejer ??
Joo jag kommer att få min klänningen IDAG förmodligen WEHEEE
men usch va nervöst va , skräcken är ju att öppna paketet och tänka " va f*n är det här" och hitta nån billig plastpaljett klänning som ser förjäklig ut. Men många utav er har ju haft sån tur med era klänningar så jag får hoppas det med min med.
TÄNKA POSITIVT NU !! Ha ha
Åh HERREGUUD,, nu står det at klänningen är ute för leverans " fort på med lite mascara och sätta upp håret i tofs " haha. Vill ju inte skrämma ihjäl stackarn som kommer med paketet
Miceme- ja bild på alla dina dresses tack