MrsBrud skrev 2011-04-01 21:24:14 följande:
Jag letar inspirationsbilder på Fotosidan, där finns massor av olika stilar. Enklast är väl att hitta liknande bilder som du kan visa för fotografen,
www.fotosidan.se/pools/view/7372
Herregud BRUDAR!!!
Jag hänger inte med i alla svängar, men vad roligt att ni finns!
Denna tråd känns lite som 118 100 fast för brudar. Släng in en fråga, du får svar och tips och ibland en värmande kram.
Ni är guld värda!!
Med det sagt letar jag nu efter tips
Vi letar "bröllopsresa", ja den riktiga blir barnfri om ett par år. Men vi vill hemskt gärna komma iväg efter bröllopet och ta med oss vår lilla ettåring.
Har någon tips på bra ställe, gärna Grekland eller Spanien. Det ska vara en barnvänlig långgrund sandstrand, gärna barnpool... och lägenhetshotell känns lämpligt när man har en sån liten med sig kanske.
solsäkrast är ju faktiskt cypern och de har många barnvänliga hotell där. Jag gillar ju sunwing resort som brukar vara väldigt barnvänliga också tror jag att det är där barnen äter gratis när man äter på hotellet. Då brukar det finnas en liten buffé med typisk "svennemat" för barnen. Annars har ju mallorca grymt många barnvänliga hotell men jag vet inget exakt hotell tyvärr