Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![Glad Glad](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tog med mig min blivande till Sigtuna idag för att vi skulle känna oss helt säkra på att Rådhuset är rätt för oss. Har väntat på en solig dag, men vågade inte vänta längre nu. Pratade visserligen med dem för ett par veckor sen och då fanns det gott om tider kvar. Trots den molniga himlen är vi nu helt övertygade och imorgon ringer vi och bokar datum och vigselförrättare
Har också hittat skorna jag letat efter och i rätt storlek till och med! Det slank visst med ett par till också, mera vardagsskor Funderar på att ha de rosa på bröllopet.
Behöver lite råd angående min klänning.
Tänkte beställa den i dag och har mina nuvarande mått. Hoppas på att kunna gå ned ett par kilo inna augusti och är osäker på vad jag ska ange för mått. Kommer att beställa klänningen med snörning i ryggen så min tanke är att jag drar av ett par centimeter från de mått jag har nu. Med snörning så känns det som om det borde fungera, även om jag inte lyckas gå ned.
Vad tror ni? Är rädd för att den ska bli alldeles för stor annars.