• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Skumboll skrev 2011-04-15 13:07:27 följande:
    Bella sa att de försökt fota tre gånger och var jag (eh, du) inte nöjd så skulle de ta om bilderna sa hon.  

Jag hoppas den är lika fin i verkligheten och jag förstååååår att du vill ha hem den nu! 

Jag vart lite putt på bella nu faktiskt, de skulle ju ändra överdelen på min klänning och hon lovade bilder idag men jag var tvungen att vänta en stund. Rätt som det var så försvann hon från chatten och inga bilder har jag fått. 
     What a BITCH :-d  ( bella altså),., skämt å sido

• Humlan66

Jag kn inte lägga in bilden på den klänningen från wholesale jag vill ha för jag kommer ju inte ens in på sidan nu MEN jag  jag kan lägga in bilder på en klänning jag oxå är lite sugen på.. så feedback plz

• Humlan66

Va för snabb IGEN på knappen.. lol

• Humlan66

Ja den är jättesnygg- helt min stil

Nu kommer jag in på wholesale men nu hittar jag inte klänningen.. den skulle vara på sidan 8 där är den inte . inte 7 elelr 9 heller .."Hmpfs " Kan man söka på nummret ?  HS0260

• Humlan66
    S2011 skrev 2011-04-15 13:28:36 följande:
    typ mitt på första sidan finns det en liten ruta som man kan söka i. skriv in numret där så hittar du klänningen.
    Ja det är den klänningen.. så lets VOTE girls.. klänning nr 1 eller denna ?
    Klänning 2 ska vara hjärtformad fram och med halterneck
  • Humlan66

Nån som vet hur man hittar en moderator ??

Jag min klant skulle fixa en omröstning för 1a gången.. och hur gick det då tror ni hahah Jo åt H-vete :-s

Måste be dom ta bort det bums

• Humlan66
    S2011 skrev 2011-04-15 13:38:54 följande:
    Jag tycker bägge är fina, men tvåan känns så blank?
    För övrigt, så tycker jag att om du bestämmer dig för tvåan så borde den vara i den form som den är på bilden. Tror inte den skulle göra sig lika bra som halterneck (men det är ju vad jag tycker, förstås).

Mja, jag tycker nog ettan ändå. Ja, det gör jag. 
    Tror du att den skulle vara snyggare med cap sleeves än halterneck kanske  ?
    Inte så bekväm med bara tubmodell sådär
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-04-15 14:16:29 följande:
    Sommarbrud skrev 2011-04-15 13:13:34 följande:
    Köp! Inget o fundera på :)
    Men hoppsan, här har vi totalt tappat all vett och sans och skamlöst hängett oss åt köpfrosseri!?? Eller ja, åtminstone till att vilseleda andra stackars själar till köpfrosseri! (för jag är såååååååå oskyldig själv, minsann!!)

(skrev inte alls kööööööp åt humlan nyss...) *oskyldig smily*

Jag ska se om jag listar ut priserna på den där sidan...
    AAAmen va f-n , nu köpte jag ju bara för du skrev så. HAHAH

Nej då.. så impulsiv är jag inte.. Idag LOL
  • Humlan66

Ni tjejer har gjort min dag såå mycket bättre ska ni veta - ville bara säga det.

Ni verkar vara ett härlig gäng allihopa -Länge sen man satt vid datorn och garvade
    Tur man är ensam hemma LOL

Grouphug

• Humlan66

Här blev det myyycket läsning sen man kom hem igen .. LOL ni är för roliga

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!