Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tack Humlan, skickar en tröstkram tillbaka också. Det verkar som du behöver en sådan också. Usch vad trist för er att gästerna/tärnan gör sådär. Det är ju precis så man inte vill att de ska bete sig!
Tack Humlan, skickar en tröstkram tillbaka också. Det verkar som du behöver en sådan också. Usch vad trist för er att gästerna/tärnan gör sådär. Det är ju precis så man inte vill att de ska bete sig!
Haha min käre blivande kom hem idag med glass åt mig, så jag tror han försökte undvika ett utbrott här :P
Jag kanske inte är rätt person att ta det där med barn med, för jag tycker själv att barn har en självklart plats på bröllop :P Det är så jag är uppväxt och det är så jag tänker om vår dotter och våra vänners barn. Hm. MEN, jag tycker iofs också att man ska respektera brudparets önskan en sådan här gång och faktiskt ordna barnvakt. Det tycker jag nog ändå, ja.
Är helt ny på detta med Kinaklänningar men jag har hittat en klänning som jag har fastnat för.
Såg att flera tillverkade samma klänning och kontaktade den som var billigast.
Chattade lite med säljaren och jag tyckte att hon var väldigt på och verkade ha bråttom.. "Beställer du idag så kan vi ha den klar om 3 veckor" osv.. I övrigt vekade hon väldigt trevlig och tillmötesgående.
Vill ha en del ändringar på klänningen och det var absolut inga problem.
Blir lite fundersam.. Är de flesta kinatillverkare så på? Förstår att de gärna vill tjäna pengar då konkurrensen är stor pga så många olika leverantörer därute.
Hur upplevde ni eran säljare i början?
Är det dumt att kontakta den som säljer klänningen till billigaste pris? Vad tycker ni inbitna om den saken?