1700tal skrev 2011-05-15 20:00:42 följande:
Darling Daisy skrev 2011-05-15 19:44:12 följande:
Tack för healingtankarna! Hostar fortfarande som en liten tok... suck! Ska vara speaker på en hästtävling nästa helg... känns inte så troligt just nu!
Klänningen kom i torsdags - här kommer bilderna igen.
Men så fin! Inte alls som jag trott den skulle bli, men fin och den passar på dig även om jag vet att du inte är van vid rysch pysch. Men kanske just därför den blir rätt för dig till slut? Eller om det blir den andra... Men du passar i modellen!
Hur känner du själv för den?
Det är en otroligt vacker och välgjord klänning. Tyget är tjockt och underbart i både färg och lyster. Är supernöjd med att jag valde champagnefärgen. Den är skön att ha på, både med och utan underkjol (korten är med underkjol). Broderierna blev snygga och draperingarna på överdelen gillar jag supermycket!
Fast jag har ju hela tiden väntat på en TAFTklänning, och hem kommer den i SATIN!
Jag hade självklart glömt den lilla detaljen i beställningsformuläret, bara skrivit det i mailen.... jaja... klänningen är fin i satin också, bara inte riktigt som jag tänkt mig!
Jag låter det bero några dagar innan jag bestämt mig för om jag är superkär eller inte.
Har du provat sidenklänningen på dig själv nu då?