Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![Tungan ute Tungan ute](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
Farmall ni är ju jättefina båda två =)
Nu är allt beställt för mig utom skorna och dom jag vill ha finns inte i min storlek
så nu ska man lägga energi på leta sånna med.Sen ska mannen ha en ivory frackskorta
Ja just ja,, underkläder bör man väl kanske oxå köpa haha
Nuu först såhär 2 mån innan har jag berättat för pappa att vi ska gifta oss.. förstår inte att det ska kännas jobbigt när det ska vara åt andra hållet. Men min fam är lite speciell så det är väl därför. Han sa ju direkt " men ni ska inte ha nått stort bröllop va " , men ehh joo det blir det ju hihi
smileycat Jättefin klänning och det kanske ordnar sig med längden när du får dom rätta skorna på dig eller så får du välja skor med hög klack ;)
Zvartaliljangrattis grattis tjejen .Vad roligt att du delar med dig av så många bilder och va fina ni var. Min gubbe har ju oxå en kostym från milanoo som han är nöjd med, det enda som behövs är att fålla upp byxorna.
Hade du en underkjol med ringar under din fina klänning ?
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat en guldsmed som ska fixa min ring ..hihi Åhh det är sååå spännande.Så nu har jag lämnat allt guld och han ska smälta om det till en ny ring med 4 små stenar på vardera sida samt en större i mittten. och detta för 1800 kr .Den förra skulle ju ha närmare 4000, så liiite skillnad va fniss
Sen har jag lämnat in mina trånga brudskor till skomakaren så kan ska ta ut dem åt mig så mycket det går, ska prova på fredag. Mycket spännande på G nu .Sen har jag hittat den utgångslåt jag vill ha i kyrkan och bara hoppas att gubben min ska gilla det med hihi
Phuu.-.- vila lite sen tvättstugedags