nica83 skrev 2011-04-13 11:05:04 följande:
Hej tjejer!
Vilken härlig tråd! En sådan här tråd kan jag behöva för att komma igång med allt vad bröllop heter. Om man får hänga på?
Vi har kommit så långt att vi bokat festlokal den 10 september samt skickat save-the-date. Thats it! Börjar få panik!!! Särskilt vad gäller klänningen... Fick bebis nr 2 i november och har haft problem med vikten sedan dess, kan inte börja träna pga div komplikationer
och ammar fortfarande men kommer ha slutat helamma vid tidpunkten för bröllopet. Dvs 10 kg att gå ner + bröst som ska sluta amma (ni som har barn vet vad det innebär).
Funderar på att beställa en korsettklänning från Kina men vet inte vilken sida som är bäst?! Mottager gärna vart man får mest valuta för pengarna, det är ju som sagt en chansning med tanke på hur mkt min kropp kan ändras från beställning till bröllop....
Hej och välkommen!!
Självklart får du hänga på. Kasta dig in snarare!
Här finns det gott om tjejer med samma dilemma som du, kvarhängande kilon efter graviditet och vi är flera som går ner i vikt osv.
Har dock inga barn själv så takten på att minska graviditetskilon och amning lämnar jag över till de som begriper sig på sånt...
Men korsettklänning är ju iaf givet när du inte vet dina mått i sep.
Har du spanat in nån särskild klänning eller modeller? Vi gillar bilder!