Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tack!
Kanske dumt igentligen att beställa en ny när jag har en jag gillar?
Men det finns ju så många fiiiina att jag blir kär hela tiden. *S*
Tack!
Kanske dumt igentligen att beställa en ny när jag har en jag gillar?
Men det finns ju så många fiiiina att jag blir kär hela tiden. *S*
fast nu blir jag tveksam igen...... Kanske borde ta klänningen jag visade nyss och sedan byta om till den "guldiga" på festen?
Fast den jag har på lilla bilden nu skriker åt mig..... KÖP MIG KÖP MIG!!!!! Medan gubben skriker Stopp!
Gulp........... Har nu en som troligtvis vill köpa den guldiga klänningen..... Köper hon den så är det så.... eller?
Minuz:
Jättefin! men är färgen fel så är det ju inte mycket att göra. Vad är det på baken? Det ser ut som en stor rosa blomma men är lite svårt att se på bilden.
Men Minuz - hur kunde färgen bli så fel?? Var inte det där den bilden som de skickade på den faktiska färdigsydda klänningen? Tycker iaf den är grymt snygg, bortsett från den faktiska färgen då... :-/
hmm, vad lurad man blir ibland.... Måste bara rätta mig själv och min kamera..... Klänningen är inte alls så där guldig..... Nu när jag har den i ett annat ljus så är den nog ett mellanting mellan färgerna, kanonfin.....
Att man kan lura sig själv så va? Så den är nog mer champagne än jag trott.... *S*