Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Snuttis sessan den ivory färgade översta finns i svart också, dock är den ju kort ärm finns med trumpet ärm också
Snuttis sessan den ivory färgade översta finns i svart också, dock är den ju kort ärm finns med trumpet ärm också
SnuttisSessan:
http://viewitem.eim.ebay.se/Satin-Long-Sleeves-Wedding-Bridal-Boleroshrug-Jacket/170618303055/item
denna går att välja i custom made color 324 kr inkl frakt
Man gör också custom made size och då borde du kunna lägga till så mycket du behöver i ryggen
Godmorgon!
Synd att klänningen var för stor Lunah
Zvartaliljan: jag har fem klänningar Jag tyckte din tredje var finast
Jag kommer byta till en kortare till dansen och då ska jag ha samma bolero som du
Visst är den fin
Aylas: kjolen ser fin ut men på framsidan är det en volang som lagt sig lite knepigt?
Hur skumt är inte detta, den klänningen som skulle shippas i söndags är still processing men klänningen beställd två veckor senare är nu shippad.
Tärnklänningarna shippades för två dagar sedan och de var beställda tillsammans med den som är försenad, dock till annan adress då de går direkt hem till ena tärnan.
Vår klädkod är kavaj ,har fått frågor om det och sagt att det är helt okej med finbyxor och skjorta.
Huvudsaken tycker jag är att man är hel och ren
Jag förstår inte baksidan och det beror ju på att jag inte är kunning inom det området,
MEN SKUMBOLL överdelen tycker jag är FANTASTISK!!! Så jävla snygg!
Om man ska peka på något så skulle det vara att...svårt att förklara..
Men det ser ut som att det ena stycket som går över bröstet ser ut att hamna precis under bröstvårtan jag skulle vilja lyfta upp den så det täcker där också.. förstår du hur jag menar??
Klänningen kommer bli gorgeus!!