Inlägg från: Minuz
|
-
-
Den var riktigt fin...........Drömbröllop12 skrev 2012-01-05 12:19:55 följande:
Hej tjejer!
Jag har ju glömt visa min färdiga klänning!Om någon vill se
Orginal:Min:Den är enormt välsydd och snygg Alldeles för lång dock, tog i alldeles för mycket på längden hihi...
-
grr - jag frågade dhgate om jag behövde göra något mer nu när ärendet är löst..... då säger de att jag måste escallera det vidare till dhgate...... Så nu fick jag två alternativ 1) behålla klänningen och få tillbaka $78 eller 2) skicka tillbaka klänningen och stå för frakten och få tillbaka $196........
Vad hade ni gjort? Tänk om de säger att klänningen försvann på vägen? -
Kinesiska nyåret är 18-31 januaripulmonate skrev 2012-01-15 22:42:04 följande:Kinesiska nyåret varar ju jätte länge.
-
Denna gillade jag. Tycker den var kanonfin och snyggt med lila band!Pluppe skrev 2012-01-18 16:02:21 följande:Här kommer bilder!
Det kinesiska nyåret är 18-31 januari.....
Blonda häxan - Tärnklänningarna ser ju helt underbara ut. -
Skojar du? Kostar denna underbart vackra klänning bara 500 kr?Jane skrev 2012-01-18 18:55:11 följande:Här är bilden på min klänning, hoppas den blir bra för de pengarna bara.
Har säljaren fler så att du kan skicka en länk? -
Tack!Jane skrev 2012-01-19 10:19:29 följande:Ja hon hade fler, jättefina klänningar å auktion ...Vivian6689 heter säljaren
stores.ebay.com/vivian6689
Hur många fina som helst där ju. Till tokbilliga priser.
Tog hon bara $9 i frakt? -
Italia08 - Klänningen är otroligt vacker och sitter verkligen bra på dig!
-
1700tal - Gillar verkligen din nya klänning. Den sitter ju hur perfekt som helst på dig!
-
Jättefin klänning. Tycker den är fin både med och utan det extra släpet. och bandet i mörk champagne var finare än det andra, tycker jagpulmonate