sandis1977 skrev 2011-07-08 18:49:48 följande:
Pinkgrape, har du varit inne på DHgate idag?
Hur gör jag nu egentligen för att gå vidare med mina klagomål på klänningen, nu vill jag verkligen ha mina pengar tillbaka. Tycker DHgates sida och jag pratar inte samma språk :(
Hoppas du vill hjälpa mig.
Jag har lyckats lösa min tvist med säljaren. Vi kom överens att jag fick köpa klänningen till grovt rabatterat pris :) Kändes lite skönt, då jag trots att jag inte kan ha den, hade lite separarionsångest :P
Hur var det, tiden hade gått ut idag va? Då skulle det gå att föra det vidare till det där DHgate resolution center va? Om du går in på sidan där man kunde se datumet för det osv, har det inte kommit fram en knapp eller något man kan trycka på? :P Jag har faktiskt ingen aning, då inget av mina ärenden har gått så långt. Du kan ju annars mejla DH och fråga. Enklaste sättet att kontakta dom (och där man får svar snabbast) är att använda sig av det jag ringat in på bilden nedan, det finns längst ner till vänster på sidan när man loggat in. Meddelandet skickar man på
"Message DHgate" och svar hittar man sen under
"Message History"