Kinaklänningar och gaffel däremellan!
s2011: Tack! Det ska jag också. Alla 2.
s2011: Tack! Det ska jag också. Alla 2.
Nu har jag pratat med prästen och bokat tid för samtal. hihi Jag ryser i hela kroppen bara jag pratar med någon om bröllopet, tänk att det äntligen ska bli vår tur att gifta oss.
Vi kommer vara i en annan kyrka, men vi kommer gå och vara som vi ska i kyrkan på bröllopet. Alltså öva om ni förstår bättre då.
Förstår bara inte hur jag ska klara av bröllopsdagen då jag är sån här bara jag pratat med prästen.
Hoppas bara min blivande kan vara med då, annars får jag dra med honom. Han har fullt upp just nu med jobbet och jordbruket som ska plöjas, harvas, sås och allt vad det nu är... och jag hittar på det ena mötet efter det andra med konditor, präst, hår (fast det får inte han vara med på) och kalas. men men, hur ofta gifter man sig liksom. Det är iaf oftare som de ska så.
Pinkgrape: Kollade din hemsida och din ring, jättefin!
s2011: Ja nästan. Mariestad. Vår tråd dog ju.......iaf ingen som skriver där mer ju.
Lät fint.
vi skrev bara kavaj och sen hoppas vi på att de tänker lite själva.
Aylas: Å så gulligt av honom och spännande för din del att inte veta hur de ser ut.
11juni2011: Fina klänningar båda två och så snabbt! Jag antar att vi gifter oss samma dag...
Pinkgrape: Jag älskar den tärnklänningen, jättefin!
Min tärna kommer däremot fixa sin egen klänning, det enda jag vet om hennes är färgen. Kul att inte veta allt utan ha någon liten överraskning under dagen.