Darling Daisy skrev 2011-04-08 20:41:56 följande:
S2001: ringarna var jättesnygga ihop! Mycket snyggt glitter!
Har inte hittat ring ännu, det står dock ganska högt på att göra listan. Kollar lite på pantbanker och tradera om man kan hitta något fynd. Har inget emot att köpa begagnat, så länge det är bra grejer!
jo... och jag tänker att 239 kr (exkl frakt) inte är så mycket att hänga upp sig på. dessa är ju dessutom från ett svenskt företag som kan ta tillbaks dem om de inte motsvarar mina förväntningar (vilket ju inte gick med titanringen från utlandet...)
frågan är om min älskade fästman kommer få ett mentalt bryt när jag lägger fram att jag inte ens vill försöka förminska den andra ringen, bara.... för 239 kr kanske det är värt det?
1700tal skrev 2011-04-08 20:42:34 följande:
Hehe, nästan jag skulle ta en sån bild och lägga in i tråden när den kommer. Bara för att testa modellposerandet.
S2011 skrev 2011-04-08 20:02:18 följande:
säkert tyra banks som har tipsat dem om "riktiga modebilder"
ooh. knappar! knappar är nog lite min nya favorit efter att ha fått hem min egen klänning med en miljon (dekorativa, endast, tack och lov!) knappar på
Vad praktiskt med sammanställningen, nu kunde gå direkt och kika på dina knappar.
Måste erkänna att knappar är min nya "grej" oxå, måste bara beställa en som har knappar! Har dock beställt min med dragkedja underst och sen knappar som knäpps över dragkedjan med elastiska "knapphål". Om ni fattar... Så dragkedjan döljs helt av knapparna.
Skumboll skrev 2011-04-08 20:02:24 följande:
Lööööövley! Satt och kollade på den idag... inte till mig själv dock.
Tänkte väl det.. Trodde stenbocken hade fått tillfälligt fluff-fnatt.
Darling Daisy skrev 2011-04-08 20:22:50 följande:
1700- tråkigt med begravning. Sånt är alltid för hemskt, och särskilt om det är någon som gått bort alldeles för tidigt!!
Tack, nej usch inte kul. Mkt lättare när någon levt "färdigt" sitt liv liksom. Inte nån som var mitt i och lämnar en förtvivlad sambo och barn kvar. Hemskt.
åh, det kommer bli så jäääkla snyggt!!