Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Vi följer Ribbing fast inte med flit , tidigast 8 veckor innan.
Chattade med Milly och de kan leverera till end of May.
Bröllopet är den 11 juni, vågar jag chansa?
Vi har satt OSA den 1 juli, men många boenden måste bokas långt tidigare så jag hoppas att de gör det :-/
jag tycker et är lite mysigt med program i kyrkan och på festen. I kyrkan så de vit vilka de sjunger och vad och på festen så att de har nummer till taxi och kan vara med och sjunga.
Allt blev klart igår så jag skryter lite med en bild totalt 200 stämplar jag jag satt - puh...
haha, jag är kass på att limma - det hamnar alltid utanför och blir kladdigt. spämpling gick betydlligt bättre
Stora slräcken är att vi ska limma sidorna i, så att de sitter fast i ryggen... Några tips?
Måste fråga igen.
Har chattat med Milly nu igen på morgonen och de säger att de kan leverera till end of May.
Bröllopet är den 11 juni, ska jag våga chansa?
okej, dags att gå och smida igen efter en morgonsession med BT och Bella =)
Sitter och funderar på vilken klänning jag ska beställa. Helt förrvirrad.
Cosume design hos Milly skulle inte komma förrän slutet av maj mindre än två veckor innan dagen...Tror inte jag vågar vänta.
Hittade den här idag när jag satt och chattade:
http://www.millybridal.com.cn/product/342692705-209428596/Bridal_Wear_WG0812.html kunde tyvärr inte kopiera bilden.
kan då få den i ljusrosa satin under nr 91 i cholorchart. Ska ändra till en annan spests, och de väldigt silvriga paljetterna ska bort eller ha någon annan färg. Men spetsen är mer "sladdrig" på den här modellen.
Då blir det lite som min tanke med Karena royale med axelband och "sweetheart" neckline
Eller ska jag beställa "karenan" med ändrad neckline, som bilden ovan, från Corals
men då inte få den svagt rosa färgen på satin tyget? Lutar åt ivory-ivory, även om klänningen dom skickade med champagne färgen är läcker.
Corals är dyrare men jag kan få den snabbare hem och förhoppningsvis mer i modellen rätt.
Vad tror ni?
Jag är verkligen helt förvirrad och har lust att lägga ner hela idén. Men inte en enda "färdig" klänning jag tittat på är rätt. Det finns hela tiden något jag stör mig på.
Har tydligen förvandlats till värsta bridzillan också