1700tal skrev 2011-05-03 08:31:19 följande:
I'M BACK!! Och jag som loggade ut igår för det var ingen som var inloggad, stendött i timmar. Och då sätter ni alla fart och kackla igen förstås! Och om den rosa (som inte är rosa) volangdrömmen!!

Så:
1. Köpt hos milly
2. Det är sekretessbelagt, har ju ett annat avtal med dem. Men ganska dyr, gissar att den skulle hamna mellan 4-500 dollar.
3. Min skulle ta 1,5 mån ungefär men är nu försenad för de har mkt att göra. Den skulle kommit i slutet april och de har inte mkt kvar att göra.

4. Japp, har visat både fler bilder på denna klänning i ivory samt andra liknande klänningar från samma designer. Ska lägga in de jag har i datorn igen.
Nu kommer världens senaste svar hehe :=)
Tusen tack för infon och bilderna!
Jag hitta exakt den klänningen "zenobia" för 180 dollar, (har länken här nånstans!).Sidan hade något omdömes-system och alla omdömen om just den klänningen var jättebra, och de skrev typ att den såg ut exakt som på bilden osv. Funderar på att beställa den billigare varianten. Jag kommer ändå inte hinna få hem den till mitt bröllop, men jag vill bara ha den hängandes i garderoben för den är ju så satans snygg!!
Det var någon känd designer som gjorde en liknande kreation för några år sedan, galliano eller d&g eller vem det nu var, och den bilden har fastnat i huvudet på mig, så såg jag din VOLANGDRÖM som är precis lika vacker som den klänning jag drömt om i flera år!
Jag längtar så mycket tills du får hem den så man får se resultatet :=)