• Mia4

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ni är bara så underbara! Har suttit och läst och läst och läst... men nu så är jag framme, men kommer inte på vad jag skulle kommentera, typiskt! 

Så kräftor är giftasmatrialet! Det stämmer för min del också! Min blivande är kräfta och jag är skorpion (Tror att jag är ensam i tråden, eller?).  

Humlan66: Jag har röstat!

tigerlily: Jag tyckte att den första var väldigt vacker!

• Mia4

Igår förmiddag fick jag en lapp i brevlådan av DHL! Idag kl 10 kom den!!!! Skrattande

Nu har vi provat och fotat, så när bilderna är klara kommer de! Om ni vill förstås?!

• Mia4

Min fotograf (sambo) påstår att han måste sova....pfftt!! När det handlar om sådana här viktiga saker! Tungan ute
    Sorry, trodde han skulle fixa dem nu när han satte sig vid datorn. Rynkar på näsan

• Mia4

Bilderna kommer alltså imorgon kväll, när barnen somnat. Solig

• Mia4
    operfekt skrev 2011-05-03 23:14:30 följande:
    Åh, lång tid kvar, men du kan ju säga om du var nöjd eller inte, om den var som förväntat, osv osv :D
    Jag kan säga att den satt som ett smäck! Var rädd för att man skulle ha mätt fel eller att något annat skulle vara helt fel.

Jag blev mycket glatt överraskad över att brudklänningen  och min dotters klänning var så välsydd. Mycket tyg och känns mycket bra i kvalitén. Den var mycket lik bilderna som jag skickade in till dem.

Jag beställde från Milly efter att ha skickat in bilder i slutet av januari. Jag tror att den var liiite försenad, men jag hade uppgett att jag skulle gifta mig 28 maj. Gifter mig egentligen inte förrän 30 juli. Flört 
  • Mia4

Hej på er!

Nu kommer bilderna som jag trodde skulle komma igår.

Klänningarna är som sagt ostrukna och mindre justeringar kommer att behövas på min underkjol för att passa. Min dotters klänning kommer vi att sy fast axelband på.

Ta en titt och säg gärna vad ni tycker!

Min dotters klänning:

Orginalet:

• Mia4

Tack alla vänliga människor för alla fina kommentarer!

Ja, jag är faktiskt väldigt nöjd! Jag beställde från Milly i slutet av januari. Allt är så otroligt välsytt och det är fin kvalité på tyget. Jag kan inte påstå att de snålat på mängden med tyg. Totalt betalade jag 2370 kr för båda klänningarna med frakt och jag paketet fastnade inte heller i tullen. Solig

Skumboll: Wow, så fina!!!  Snart kommer de, så att du får prova! 

• Mia4

Farmall: Den ser fantastisk ut! Vad roligt att den snart kommer!

1700-tal: Vad kul!!!

Nu ser jag fram emot bilder på era kinaklänningarna! Jag har gjort mitt nu så att säga. Det blir bara en klänning, så jag får räkna in mig i skaran som "bara" beställt en klänning. Flört

• Mia4
    Precious Love skrev 2011-05-07 09:32:40 följande:
    Ooh! Igår fick jag hem min kinaklänning! Är dock liiite besviken då jag inte har något utrymme för att gå ned i vikt, trots korsettsnörning... Tror ni att det är möjligt att sy in den hos en skräddare utan att det ser förjävligt ut? :P

Här kommer iallafall två bilder på min nyuppackade och skrynkliga klänning. :)
    Because love should be celebrated - 7 juli 2012
    Vilken fin klänning! Du kommer att se strålande ut! Solig

Tror som de andra att det inte ska vara något problem att sy in den.
  • Mia4

Skumboll: Äntligen!!!! Wow, de var snygga båda två, men jag tycker att tyllklänningen sitter bättre än chiffongklänningen. Den klär dig! Solig

Min röst ligger på den om nu inte klänningen från Lilly är ännu finare.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!