Minuz skrev 2011-11-06 18:36:50 följande:
Har nu fått bilder på min klänning...... Är allt annat än nöjd med den. Hur petig ska jag igentligen vara? Visst måste den ändå vara ganska lik ritningen eller? Har nu påpekat dessa fel för säljaren och hoppas att hon ändrar dem och gör som jag vill......
Såg verkligen fram emot denna, men tycker inte den ser lika välgjord ut som de hon sytt innan, fluffet tex ser ut att vara av plast och är alldeles för lite, kjolen är inte tillräckligt stor, det ska vara ett smycke bak på bandet och ingen blomma. Fram ska fluffet vara mer på höften än som det är nu, blomman ska vara större. Och jag beställde faktiskt inte med hjärtform..............
Men färgrn ser iaf lovande ut...... *S*
Sitter vid dotterns dator då mitt internet pajat och hatar denna slöa lilla sak........ Och den stängs av rätt som det är då fläkten inte funkar......
Var petig, annars får du den inte som du vill ha den. Hon skickar väl bilder för att du ska få tycka till och säga vad som kan behöva ändras? :) Tycker definitivt att du ska påpeka alla ändringar och saker som du skrivit här att du är missnöjd över.
Angående fluffet där fram, som ser ut att vara plast, så verkar det vara sån blank organza. Fråga henne om hon kan byta ut det mot matt organza eller tyll? Då blir det inte alls sådär blankt och plastigt.