Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Sessan;
tack för påminnelsebilderna. Era klänningar blev ju jättefina, vad skönt!!
Sessan;
tack för påminnelsebilderna. Era klänningar blev ju jättefina, vad skönt!!
Miceme,
Tjaaa, vad ska man säga.... beklagar, kanske?
Sorry, kan inte förminska bilderna på den här datorn
jösses vad fin den är! Jag tror int ejag sett den bilden förut, känner inte igen den. Jag kan ju tröst amed att det är inget fel på tyget eller sömnaden inte heller på några mått den är tom lika lång på mig som på tjejen på bilden och jag har bara uppgett hurlång jag är. Jag håller verkligen tummarna för din klänning!
Den åkte från frankfurt 17.36 vågar man hoppas på at tjag får den imorgon? iaf onsdag!
Jag har ju beställt den två gånger (jaa det är såå) en måttbeställd och en standard storlek, det knepiga är att det är den måttbeställda som är påväg och den beställde jag två veckor efter den första som ännu int eär skickad??
Det ska bli så kul att se om dem är lika varandra och om de håller samma kvalite/okvalite
Hoho, här var det tyst?!
Några korta kommentarer från DD på jobbet:
1700tal: Rynka tyllen, det ser ut att bli mycket snyggare med fortsatt fluff än med fluff upptill och rakt/platt nertill.
Sommarbrud: Jag vet inte hur lång tid transporten tog eftersom jag inte vet när de skickade klänningen!
Välkomna till er nykomlingar!
Det tar sin lilla tid att hitta klänningen/arna som man gillar, men det är det värt!