Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag försökte ju beställa ett paraply igår från DHGate men det gick inge bra tydligen ahh nu ska jag försöka igen!
Skumboll: Sambon skulle leta efter paraply på lunchen idag efter lite mutter :)
Jag försökte ju beställa ett paraply igår från DHGate men det gick inge bra tydligen ahh nu ska jag försöka igen!
Skumboll: Sambon skulle leta efter paraply på lunchen idag efter lite mutter :)
Ville bara inflika med att jag fick mina klänningar från Milanoo.com idag och är jätte, jätte, jätteledsen... För det första ser klänningarna inte i närheten ut som på bilderna och sen har de skickat minst 2 storlekar för smått! Jag beställde t.o.m. en storlek större bara för att undvika detta. Jag är så, så ledsen... och pank!
Beställde 4 klänningar, varav tre brudklänningar, och det vara bara tärnklänningen som blev fin men även den var i för liten storlek och ändå har jag mätt NOGA enligt deras egna tabeller!
Nån annan som har erfarenhet av dem? Eller vart med om liknande, har ni fått hjälp? Fy vad jag är ledsen nu........
Nu har jag bokat tid för att fixa mina naglar dagen innan det är dags! Jag har massora v saker inbokade hur ska jag hinna med att vara med W ?? Hmmm
Och jag har bytt mitt efternamn så nu har jag fått ett gammalt släktnamn som sambon får när vi gifter oss. Så nu måste jag fixa nytt pass körkort o bankkort. Och betala 1000 kr för att byta namn på biljetterna till NY:: Det var gratis på biljetterna till Nice :/ Olika bolag
Jag är ny inom bröllopsplanerandet, sambon friade i förrgår!
Bröllopet blir nästa sommar, funderar på 7/7, det känns som ett bra datum.
Ska helt klart beställa klänning från kina, så tar gärna emot alla era kunskaper inom ämnet, haha!
Svårt med klänning dock, då jag är kort (159), samt är ganska timglasformad eller päronformad med midja & höfter..
Svårt att veta vad man passar i :S Men det finns så mycket fint! Hur ska man kunna välja bara en?!
denna från elie saab: www.funkytrend.com/wp-content/uploads/2011/02... är ju såå fin, men vet inte om man kan hitta ngt liknande, sen kanske jag vill ha tubtopp också, så svårt som sagt!