Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Vad kostade frakten?
Funderar på om jag hinner/ska beställa någon slöja...
OBS - kolla iiiiiiinte in på lilly.dk!!! De har ännu mer snyyyyyyygga klänningar på rea nu.... *suckar och drägglar*
Nu har sambon provat bröllopsutstyrseln och kommit fram till att han vill ha ljusa byxor istället för svarta. Så nu, med typ två veckors marginal, behöver vi hitta några lämpliga ljusa byxor. Han har en frockcoat, så jag är osäker på om det ska vara frack eller smokingbyxor till. De som kom med i köpet, är svarta med blanka revärer.
Var hittar vi hans byxor (stl C52)? Alla tips mottages tacksamt!
Han behöver också hitta några ljusa skor... (stl 43).
Tack för tipsen, humlan. De skickas nu vidare till blivande maken
Sandis:
Jag fick ingen bekräftelse på att min klänning var skickad. Helt plötsligt dök den bara upp här hemma Räknade bakåt och såg att de måste ha skickat den ungefär när de sa att de skulle.
Ditt mail låter lagom desperat, hoppas att du får svar nu.
Har nog skippat tanken på slöja, det känns inte Daisy-aktigt alls.
Jag behöver nog mest lite småpyssel som snygga trosor eller så.
Däremot provade ju sambon sin utstyrsel igår och kom på att han behöver lite mer grejer: ljusa byxor (han har ett par svarta som hör till, men ljusa är snyggare), ljusa skor och en kravatt i nån rolig färg.
Manchettknapparna är på väg hem idag. Försenad födelsedagspresent från mig.
Sen är det sjutusen andra grejer som ska ordnas, partytältet, ljudanläggning, städa, måla, plantera blommor utanför lokalen/stallet, städa igen, skålar till efterrättsbuffén osv
*andas lugnt, andas lugnt....*
TACKOLOV att jag har semester från o med nästa vecka!!!