Kinaklänningar och gaffel däremellan!
DD: Åh vilken härlig spetsdröm!!
DD: Åh vilken härlig spetsdröm!!
Skön monolog man bjuder på
Haha, MrBrud hälsar att han kommer bära smoking och skippa spetsen
Ah, har stått och slitit i köket hela kvällen. Övar på Macarons....
Var det du Skumboll som bakat det? Det är så svårt att få dom bra tycker jag!
Men det tar sig.....
Nu är vigseln bokad Den 6:e augusti blir det av! Oj vad pirrigt det kändes att faktiskt boka. Nu börjar nedräkningen - 123 dagar kvar
Klänning beställd i söndags, vigselförrättare och lokal bokad idag.
Någon som vet något om vigselförrättare Kerstin Lindström i Sigtuna? Är lite nervös över vigselförrättarens inställning till samkönade vigslar! Vet att de borgerliga vigselförrättarna har skydighet att viga även par av samma kön, men man vill ju helst ha en som verkligen är ok med det!
Jag har stött på dagens I-landsproblem.
Mitt pass och mitt körkort går ut i juni. Måste alltså göra både nytt körkort och pass (till bröllopsresan med min nuvarande efternamn) För att sedan göra om allt igen. DRYGT!
BILDBOMB!
Idag var det kul att hämta posten lådan var överfull, favorgodis, shaperbyxor, lite boxar, rostvålar, dotterns skor och magnetörhängen. Och min bolero som jag blev sååååå nöjd med mjuk och skön spets, kommer nog bli fint när man dansar och trumpetärmarna rör sig fint.
Lägg märke till spetskanten på shaperbyxorna, de har verkligen försökt att hotta upp dem en aning
Oojojj, har försökt läsa ikapp men här händer det grejer när man sticker till London en sväng!!
Skumboll: Jag gillade det turkosa bästa, men mu den med kronan över. Den känns enklare och inte så fokuserad på något område. Om du vill mjuka till den lite barnkläder kan du väl enkelt sätta någon pastellfärg i antingen kronan eller texten. Jag älskar också typsnittet!!
Förvrigt verkar många vänta leverens!!! SPÄNNANDE!!
lunah: Jag förstår, jag har samma scenario framför mig när min dyker upp... älska/hata?! Visa bilder!!!
Jag hänger också en hel del på DHL, ska tydligen hålla mig hemme imorgon då leverens väntas. Ingen tull bidde det heller, jag ringde och frågade