S2011 skrev 2011-06-17 13:03:36 följande:
gör det bästa av två världar (nu ska du få en frisyidé, haha)
om det inte hade varit för att jag är lite allergisk mot utsläppt hår (mitt är så himla varmt och bara far omkring i ansiktet och är ivägen) så hade jag nog lockat upp håret i rätt stora lockar och fäst upp det från sidorna så att du får volymen uppe på huvet (och med det menar jag att håret stramats upp på sidorna och att man fäster håret med nålar ganska högt upp på hjässan, ungefär bak till öronen eller strax bakom) och låter lockarna komma ner fritt över ryggen. på det här viset får man en "rand" mellan de åtstramade sidorna och fluffiga lockar uppe på hjässan och i den "randen" kan man fästa antingen blommor eller hårsmycken.
oj, det var verkligen supersvårt att förklara och just det här hade jag ju ingen bra bild på. men hänger du med på vad jag menar?
hehe "typ" :) Men jo för jag klarar inte av att det ska hänga i ansiktet hela dagen, så får nog bli ngt sånt om jag ej kör på helt uppsatt, sen kom jag på att jag inte har så fin nacke (knölen nedanför är rätt stor som hos alla i släkten, se rlite puckel varning ut ) = inte fint om den syns hehe!