Smuppra skrev 2011-04-15 21:37:48 följande:
Hahaha och du svarade? Jag och någon annan frågade för typ en halvtimme sedan hur många du beställt. Missade du det eller undviker du att svara..?
Nej, jag svarade honom inte... Svävade skickligt in på nåt annat.
Och ja, gammalrosa ÄR en knepig färg... Inte klär man i det heller... Bebisrosa funkar på mig men inte gammelrosa!
Sommarbrud skrev 2011-04-15 21:39:05 följande:
Ja faktiskt, har kommit på att man mår bättre om man tänker på saker lite annorlunda alltså två klänningar, ringen blir billig om man räknar ut hur många år man har den o delar summan på åren :) Så lever jag
Du är ju fisk! Det som förefaller ologiskt i andras öron är fullt naturligt i våra...
tigerlily skrev 2011-04-15 21:39:31 följande:
Aaaaaahahahahaha! Jag dööör!!!
Ni måste sluta prata mat, jag bantar ju! Fast enligt den här listan är jag ju ganska safe...
*tar en chokladbit och läser vidare*
Ta en chokladbit åt mig oxå. Då räknas den ju inte!
Smuppra skrev 2011-04-15 21:40:08 följande:
Haha, ja. Beställer man klänning framför en dator finns inte klänningarna heller. De är ju liksom virtuella... det fattar ju vem som helst!
1700tal skrev 2011-04-15 21:37:37 följande:
Men nu är det fiskar vi har att göra med, det gäller att vara pedagogisk...
Ja men, jag var ju det. Visade exakt vilka tecken som skulle användas
Precis, det är lite så faktiskt. Än finns de bara på skärmen lixom... Tills de dyker ner i hallen allihop samtidigt och orsakar en explosion av tyll och annat fluffigt material!
Mmm, men som sagt... Fiskar är vi... Jag SÄGER ju att ni vädurar blir lite frustrerade över oss flummiga vattentecken (kräftor, fiskar och skorpioner)!