Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal - Självklart ska du ha milly klänningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1700tal - Självklart ska du ha milly klänningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DD - Fy bubblan så trist.
1700tal - Det var snabba ryck...... Kul att du sytt om den. Hoppas den passar perfekt nu!
Har du nu någon känsla av mot vilken klänning det lutar?
Daniiel, Chicita, Sara 120707 har fått mig på lite andra funderingar och tankar ikväll.
Kanske inte borde köpa någon ny klänning utan inse att jag har min drömklänning här hemma redan? Mamma säger ju att hon kan fixa iordning den fd fula aprikosa klänningen
Men väntar på en större underkjol, sedan ska jag klä min lilla docka och ta bilder på dem allihop och jämföra.
, vad 17 hände med den underbara hemska fd aprikosa??? Har du färgat den ljusare??? Det har jag missat isf, jag bara minns att vi pratade massa om det. Pinki visade bilder på sin färgning osv. Men du gjorde det alltså? Och det blev bra? Tycker det är din allra snyggaste EVER och om den passar och är FD aprikos så tycker jag du ska ha den! Men sa du inte i den andra tråden att du gått upp i vikt och de var för små allihop?
Minuz - hahaha, den var bra! Du är så uppfinnelserik! Luktar den inte klor nu då?
Tycker absolut du ska ha den här då. Glöm 10:an i tråd 1, den här är ännu snyggare!
Men Anny, hur står det till på din klänningsfront? Ge mig en update och bilder på vilka klänningar du har, var de är och vad som görs med dem please! Har inte alls hängt med här i tråden på sista tiden.. .
Före och efterbilder på den fd aprikosa.....